Tuesday 1 July 2014

Sshhh...Premium Beautiful Ketika Berpuasa

Green Leaders Academy Malaysia(GLAM), Salam Ramadhan

Assalamualaikum readers...

Alhamdulillah syukur sekali lagi HS  di beri kesempatan untuk melalui bulan yg penuh berkat ini...x terlewat rasanya nak ucap salam ramadhan pd seluruh umat Islam.  Semoga segala ibadah kita lebih diberkati sebab pintu-pintu syurga dibuka seluas-luasnya sempena ramadhan...so mcmana persiapan menyambut Ramadhan kali ini??.. atau pun lebih pada persiapan raya??..hehehe.. x kira la apa-apa pun, cuma berharap persiapan uols tidak berlebihan ok?!

Eerrrmm raya ni uols x teringin ke nak malatops...pakai baju lawa-lawa  hehehe.. kebaya ke, kurung moden ke?  Bagi HS, x kira saiz besar atau kecil make sure lemak-lemak especially kt perut tu cover skitt yer...


Alasan badan x cantik tidak boleh di terima lagi skrg dgn adanya teknologi FIR dalam Premium Beautiful korset nie...kesihatan lebih terjamin di bulan puasa, kurang letih & lapar, tapi maintain bertenaga sentiasa walaupun berpuasa.... di tambah pulak akan dapat body impian menjelang syawal nanti... mesti gempakkan raya uols.... orang-orang yg dah berpengalaman memakai PB di bulan puasa je akan tahu nikmatnya memakai PB di bulan Ramadhan ni...thanks to my sister, org yg mula-mula kenalkan HS dengan waist nipper premium beautiful.


So entry kali nie HS nak share  tentang :

Kelebihan  Premium Beautiful Ketika Berpuasa


Premium Beautiful, Long Bra, Waist Nipper, Long Girdle, Premium Beautiful Classic, Premium Beautiful Ketika Berpuasa, Reshape, Tip Kurus, Slimmimg, Bodyshape, Top selling bodyshaper in Malaysia, Ramadhan special, raya datang lagi, Hamiza Suzlin


1. Mempercepatkan penurunkan berat badan

Selama 14 jam berpuasa, tubuh secara automatik akan mencari sumber tenaga di dalam badan iaitu lemak.   Semasa berpuasa tenaga yang masuk akan berkurangan.  Jangan risau uols  pakai jer Premium Beautiful ketika berpuasa, pengaliran darah dalam badan menjadi lebih lancar, maka penurunan berat badan lebih cekap lagi.
2. Mengeluarkan toksid /racun dalam badan


Berpuasa selama 30 hari dapat mengeluarkan racun pada tubuh melalui kolon, ginjal, paru-paru, kelenjar & kulit.  Selama makanan

tidak masuk ke dalam tubuh, kumpulan lemak akan diubah menjadi tenaga oleh tubuh & mengeluarkan zat kimia yang berasal dari asid lemak ke dalam sistem & dinyahkan melalui organ pembuangan (perpeluhan, pembuangan air besar, kencing).



3. Mengekalkan kecergasan badan tanpa rasa kelaparan &  
    kehausan yang melampau.
Ini adalah kerana kesan grip & mendakap kemas perut (terutama waist nipper) membuatkan uols akan sentiasa rasa kenyang & bertenaga.  Berat turun ke berat ideal.  Bentuk badan menjadi 'fit and firm' sentiasa rasa cam anak dara walaupun dah beranak pinak :)

4. Mengurangkan gastrik 

Kesan dari grip itu juga akan mengurangkan gastrik terutama yang berpuasa.

     

 
Oh, ya! HS Promo sempena 
#ramadhanspecial #ramadhandatanglagi
  If uols beli


 2 sets of PB Classic, cash rebate RM250

or

1 set PB Classic + 1 set PB Elegance,cash rebate RM300

 So, pada uols jangan malu2 nak tanya, mudah je...call HS or make an appointment with me ya!



Love,






012-3535206 / hsuzlin@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...