Monday 20 January 2014

Kebaikan Biovelocity Sleepmate(BVSM)



BIOVELOCITY SLEEPMATE(BVSM), KEBAIKAN BIOVELOCITY SLEEPMATE(BVSM), PROVEN RESEARCH,



    Arus pemodenan yang pesat memberi kesan negatif kepada tahap kesihatan kita pada hari ini.  Setiap hari kita terdedah kepada pencemaran udara & alam sekitar.  Malah sentiasa pula terdedah dengan  medan elektromagnet daripada penggunaan telefon mudah alih, komputer, radio, televisyen & sebagainya.

      Kesan dari pendedahan jangka panjang & berterusan boleh merosakkan keseimbangan tenaga dalaman, melemahkan tahap imun dan keupayaan untuk melawan penyakit. Akhirnya badan mudah untuk diserang pelbagai penyakit seperti stroke, darah tinggi, kencing manis, sakit jantung & sebagainya.

  Arus pemodenan teknologi & kajian dari Professor Edward  Krizhanovsky(pakar dari Rusia) maka terhasilnya BIOVELOCITY SLEEPMATE.    Beliau memiliki  Ph.D dalam bidang fizik di Universiti Teknikal Saint Petersburg & berkelulusan dari Fizik Falkulti di Saint Petersburg State University, Russia pada tahun 2000Beliau merupakan Pengasas & Ketua Pegawai Eksekutif (CEO) kepada Pusat Saintifik Telebiomet di Moscow & Universiti Teknikal Komunikasi & Informatik.  Beliau mengeluarkan lebih daripada 80 artikel dalam jurnal saintifik & bahan-bahan untuk kongres, 3 buah buku dan 12 paten.  


       BVSM  mampu memulihkan keseimbangan dan kesihatan anda secara mudah dengan kuasa penyembuhannya.    Pelapik tilam ini menolong membetulkan frekuensi yang tidak harmoni, meneutralkan gelombang berbahaya sambil menguatkan gelombang positif yang membentuk aura yang sihat dalam tubuh kita.
    
      Dengan mempengaruhi pengaliran tenaga, kita boleh menyihatkan badan dengan mencapai tahap kesihatan yang sempurna, mengimbangkan dan meningkatkan keseluruhan aktiviti badan dan minda. Apabila anda bangun daripada tidur, anda berasa lebih cergas dan bertenaga. Dalam penggunaan jangka masa panjang, ia memberi manfaat kepada badan di mana ia boleh mengekalkan kesihatan kita, meningkatkan sistem imun dan juga memberi hidup yang berkualiti.



 FAEDAH-FAEDAH BIOVELOCITY SLEEPMATE
1.    Meningkatkan metabolism

2.   Mengaktifkan fungsi-fungsi sel

3.   Menggalakkan peredaran darah

4.   Meningkatkan pertahanan badan dan memperbaiki sistem imun

5.   Meningkatkan tahap medan tenaga

6.   Menstabilkan emosi, mengurangkan tekanan dan desakan

7.   Memulihkan tenaga, memperbaiki dan mengaktifkan sel  
      dalam  badan

8.   Bersemangat dan bertenaga

9.   Meningkatkan keupayaan penyembuhan secara semula jadi

10. Mengimbangi dan mengharmonikan fungsi-fungsi fizikal

11.   Melegakan kepenatan dan kesakitan

12.  Merangsangkan dan menyelaraskan sistem saraf autonomik

13.  Menggalakkan fungsi jantung
14.  Menggalakkan tidur yang sihat dan berkualiti



FREE DEMO + FREE CONSULTATION
HAMIZA SUZLIN/0123535206
hsuzlin@gmail.com


Love, 


 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...