Monday 16 December 2013

Premium Beautiful : Tips Penjagaan



  Premium beautiful korset  adalah sangat istimewa berbanding dengan korset-korset lain di luar dan memerlukan penjagaan yang betul.     Istimewanya adalah kandungan FIR yang disulam tenun didalam  setiap helaian korset bagi memastikan dan mengekalkan fungsi penggunaan tahan lama.  4 tips penting
adalah :-


1.    Premium Beautiful Wash

Gunakan cecair pencuci pb wash, ini kerana ia dibuat khas dan sesuai untuk cucian lembut kerana terkandungnya aloe vera seperti  yang terdapat di dalam sabun pencuci untuk bayi.



2.    Cucian tangan

Sangat mudah cuma cucian tangan sahaja selepas direndam selama 5 minit dan dibilas lembut. Jangan sesekali cuci atau pun keringkan di dalam mesin basuh.  NO!NO!NO!  For sure struktur      korset akan     berubah bentuk.   Istimewanya PB x perlu dicuci setiap hari sebab  materialnya anti bau.


Add caption

3.    Jemur di tempat redup

Pb terlalu sensitif terhadap cahaya matahari.  So, selepas  dibilas lembut biarkan sehingga titisan kering.  Kemudian  jemurkan sahaja dalam bilik yang ada  kipas atau aircond.    Materialnya mudah kering.   So easy...





4.    Jangan dilipat

Materialnya yang lembut x perlu dilipat cuma gantungkan dengan hanger jika simpan dalam almari.   Jika di dalam  beg, letak begitu jer...bukan ape, setiap helaian pb korset   ni  ada ingatan memori untuk tuan punya badan.



Di harap tip-tips di atas dapat membantu anda semua.
Untuk lebih lanjut just ring me babe!

Hamiza Suzlin

@ 0123535206/hsuzlin@gmail.com

Ma'assalamah

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...